Blogger news

onsdag 11. august 2010

Norsk strikkepodcast - Ullstund


Jeg og Silja har snakket en del over Skype, og vi har det veldig moro når vi snakker. Så hvorfor ikke prøve seg på en norsk podcast? Det har vi nå gjort, og første episode er ute. Vi har ingen planer om hvor ofte vi skal gjøre det, tar det som det passer seg, hovedsaken er at det skal være gøy :)

Håper du har lyst til å høre på oss, og legg gjerne igjen en kommentar hvis du liker det vi har gjort. Trykk på Ullstund for å komme til siden vår :)

3 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert garn du spinner!!! det ser jo gøy ut, vanskelig?
    Likte godt bloggen din, og linker den i min jeg:)

    SvarSlett
  2. Wow - Så flinke dere er! Nå har jeg hørt på dere, og det er en artig podcast! Snakker jo sånn at jeg forstår jo ;o)

    Vil ha mer!!!

    SvarSlett