Blogger news

torsdag 10. mars 2011

På spinnefronten :)

På lørdag var jeg på spinnetreff igjen her i Trondheim, og jeg hadde med meg to alternativer som jeg kunne begynne å spinne på. Valget falt på en batt fra Happy Hooves Batt Club, som heter Lucinda. Masse silke, merino og glitter. Jeg spant, og så egentlig ut som et juletre siden jeg hadde på meg helsvarte klær (sjakktrekk når man spinner, spesielt spinning som inneholder silketråder og glitter).





Spinnedagen på lørdag ble ekstra bra da jeg kom hjem, for i postkassa lå marsulla fra Crownmountain Farms Fiberclub. 4 ounces Polwarth i fargen Hittite Kingdom.


Denne blir nok den neste på rokken :D

1 kommentar:

  1. Som vanlig. Alt du spinner blir bare veldig nydelig, Marianne. Det ser også ut som Polearth-ulla passer i fargene til "Lucinda". :)

    SvarSlett