Blogger news

tirsdag 5. april 2011

Ny kopp og nye visittkort

Jeg vet det er blitt en stund siden jeg sist oppdaterte, og grunnen er rett og slett at jeg har vært fullstendig oppslukt i ullfarging og strikking på Shipwrecksjalet mitt. Nå er jeg i mål med sjalet, og det er oppdatering like rundt hjørnet. Må bare få tatt bilder først, men det blir straks mer liv i meg.

For å si det slik, jeg brukte 2 uker og 4 dager på sjalet med 5000 perler, og de 1160 maskene som jeg felte av til slutt, ikke rart jeg ikke har oppdatert.

Imens, se det flotte jeg fikk i posten i dag, ny kopp fra Vistaprint, som jeg bestilte samtidig som jeg la inn ordren på visittkort. Kjempefornøyd, og det er stas med kaffekopp med Bosworth håndteinen min på :)




2 kommentarer:

  1. Koselige visittkort og herlig kopp da:-) Sjalet har jeg sett og det ble bare mega super flott:-)

    SvarSlett
  2. Flott kopp og kort. Du har valgt et veldig koselig motiv. - og så gleder jeg meg til å se sjalet med alle perlene...... Mens du har vært flittig og strikka og spunnet har jeg vært i hagen og begynt på våronna der. Herlig det òg. A9ta :0)

    SvarSlett