Blogger news

mandag 14. november 2011

Hva gleder du deg over i dag?

I dag så var jeg innom bloggen til Serendipitycat og leste et innlegg som inspirerte meg. Hun skrev hva hun gledet seg over i dag, og lurte på hva leserne gledet seg over i dag. Så, jeg fortsetter det hun startert og blogger hva jeg er glad over i dag.

I dag gleder jeg meg over at jeg har hatt et rådyr på besøk utenfor stuevinduet mitt, 3 meter og et vindu mellom meg og rådyret, det er stort! For et nydelig dyr!


Det andre jeg gleder meg over er at jeg er i bedre form i dag, så jeg klarer å strikke noen masker. Det får tiden til å gå fortere enn de dagene jeg ikke orker å holde strikkepinnene. For dere som lurer så strikker jeg på et rosa prinse(esse)teppe i Nøstebarn silkemerinoull. Jeg har oppdaget at mens de bordene som egentlig skal sys sammen tilslutt, de kan jeg strikke sammen underveis, genialt!


Og det siste jeg gleder meg over; jeg har fyr i peisen og har det godt og varmt i stua.

Hva gleder du deg over i dag?

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig over en veloverstået nattevagt og følelsen af at komme hjem til at stille hus fordi mand og børn er taget på job og i barnhage. Jeg glæder mig over at have sovet godt og en stille stund nu med computer og en god kop the, inden jeg skal igang med aftensmaden.

    I aften skal jeg igang med prøvestikning til en trøye som jeg har lovet at lave opskrift til, til en kollega.

    Jeg glæder mig over årstidens vejr som indbyder til kos, the og handarbeite, over min dejlige lille familie, som snart fylder huset med larm og uro.

    Tak fordi du mindede mig om det!

    SvarSlett
  2. Fint skrevet og veldig viktig å tenke på. JAmmen skal jeg ta meg sammen og tenke over saker og ting og hva de betyr for meg. Dagene har alt for lett å bare fly forbi med bleieskift og sure miner. Takk for at du minnet meg :) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Rådyr er vakre skapninger- vi har et lite tråkk over plenen vår og for noen år siden stod rådyrmamma med rådyrkalven sin og gumlet på rosene mine, 3 meter fra husveggen. De var så vakre der de stod, at jeg tenkte de får nå bare kose seg med de rosene mine :)

    I dag gleder jeg meg over vakkert novemberlys, og at jeg har klart å hjelpe noen til å få det litt bedre.

    Ha en fin dag :) Klem

    SvarSlett